Co się psuje w sprzęcie Apple?

Mówi się, że dawne sprzęty był bardziej niezawodne niż te współczesne. Być może w niekórych przypadkach to prawda, ale jest jedna zasadnicza różnica – dziś oferują one mnóstwo możliwości, mają więc o wiele bardziej złozone działanie. To naturalne, że mogą się zepsuć. Warto mimo wszystko przyjrzeć się, co najczęściej psuje w sprzęcie Apple, czyli jednej z największej firmy na świecie.

Założona przez Steve’a Woźniaka Steve’a Jobsa i Ronalda Wayne’a firma jest już obecna od wielu lat na rynku, stąd dopracowała nie tylko wysokie standardy swoich urządzeń, ale i całej struktury sprzedażowej na świecie. Klient Apple ma więc dostęp do gwarancji na najwyższym poziomie. W Polsce na przykład Autoryzowany Serwis Apple ESPO realizuje naprawy urządzeń po upływie gwarancji producenta. Dokonywana jest diagnoza usterek i ewentualna naprawa  w oparciu o oryginalne części.  Choć serwis udziela gwarancję na swoje usługi, to rzadko kiedy otrzymuje zwrotne zgłoszenia. Jesli zepsuje nam sie któryś ze sprzętów od Apple nie ma więc co panikować. A co się najczęsciej psuje w sprzecie Apple?

 

Właściciele iPhone 3GS, iPhone 4 oraz iPhone 4s Apple mogą mieć problemy z nagrzewaniem się zasilacza USB, który potencjalnie zagraża użytkownikowi. Zastąpiony został on nowym produktem, który posiada zmienioną konstrukcję zapobiegającą nagrzewaniu się ładowarki.

 

Innym problemem zgłaszanym przez klientów firmy z jabłkiem w logo jest uszkodzony dysk w MacBookach Air.  Gwarancja objemuje na szczęscie wymianę napędów pamięci flash dla wszystkich komputerów zakupionych w kraju i zagranicą.

 

Posiadacze iPoda nano (1. generacji) sprzedawanego 10 lat temu mogą zwrócić się do serwisu Apple ze zleceniem wymiany uszkodzonej baterii. Sprzęt ten nadal jest popularny, choćby dlatego, że dysponuje kolorowym wyświetlaczem LCD, możliwe jest wyświetlanie tekstu odtwarzanych piosenek.

 

Właściciele nowszego sprzętu, czyli iPhone 5 są natomiast narażeni na zepsucię się przycisku on/off . Sprzęt oparty na systemie operacyjnym iOS jest chętnie kupowany na całym świecie, gdyż może pełnić funkcje telefonu komórkowego, platformy rozrywkowej i komunikatora internetowego. Zdarza się jednak, że także i on potrzebuje interwencji serwisantów z Apple.

 

Ważne, by w sytuacji gdy zepsuje nam się sprzęt od Apple wysłać go w odpowiednie miejsce. W żadnym wypadku nie należy podejmować samodzielnych napraw, gdyż możemy tylko pogorszyć sprawę. Specjaliści zrobią to jak należy.

Źródło:

espo.com.pl

apple.com

Written by Alicja